News

TikTok in CTS Eventim sklenila globalno partnerstvo

"Izvajalcem želimo omogočiti promocijo njihovih koncertov in povečati prodajo vstopnic ... "

on 03 May

TikTok, ena največjih in najbolj priljubljenih platform v segmentu družbenih medijev in podjetje za prodajo vstopnic CTS Eventim sta sklenila globalno partnerstvo, ki bo izvajalcem iz celega sveta omogočalo dodatno promocijo njihovih koncertov v njihovih objavah na omenjenem družbenem mediju. Tako bodo oboževalci lahko neposredno iz objav izvajalcev na TikToku kupili vstopnice za željene koncerte.

TikTok in CTS EVENTIM, vodilni ponudnik vstopnic v Evropi ter drugi na svetu, sta ponosno oznanila novo partnerstvo, ki bo glasbenim izvajalcem omogočal povečanje prodaje vstopnic za koncerte in dodatno povezovanjem z milijoni uporabnikov na platformi. Nova funkcija za prodajo vstopnic bo umetnikom predstavljala nov kanal promocije, preko katerega lahko dosežejo oboževalce in promovirajo svoje koncerte po vsem svetu. Oboževalci bodo lahko znotraj platforme TikTok kupili vstopnice v sistemu CTS Eventima. Prodaja preko objav na platformi bo omogočena vsem certificiranim izvajalcem na TikToku. Funkcija bo najprej omogočena vsem izvajalcem in glasbenim oboževalcem v Nemčiji, nato pa sledijo še drugi trgi.

Michael Kümmerle, vodja globalnega razvoja partnerstev v segmentu glasbe pri TikToku, je ob podpisu sodelovanja dejal, da je navdušen nad novim sodelovanjem z Eventimom. »Izvajalcem želimo omogočiti promocijo njihovih koncertov in povečati prodajo vstopnic preko izjemnega partnerja, kot je Eventim. Veselimo se, da bomo novo funkcijo lahko predstavili glasbenikom po vsem svetu,« je še dodal.

Svoje navdušenje je delil tudi Alexander Ruoff, COO pri CTS EVENTIM, ki je dejal: »Kot partner izvajalcem in organizatorjem v Evropi in po vsem svetu, vedno iščemo načine, kako obogatiti naše storitve zanje. Glasbeniki preko platforme TikTok dosegajo vedno večjo množico ljudi in smo veseli, da jim lahko z novim partnerstvom omogočati nov, dodaten marketinški kanal.«

Nove funkcije, ki bo povezovala glasbenike iz celega sveta z neposredno prodajo vstopnic preko Eventima na TikToku se že veselimo tudi v Sloveniji. Do takrat pa vas vabimo, da sledite nam in novim zabavam na profilu @eventim.si na TikToku.