News

Leto 2019 v številkah: rasli smo v vseh pogledih

on 17 Feb


Za podjetjem Eventim je pestro leto 2019, ki ga je zaznamovala rast v tako rekoč vseh pogledih. V Sloveniji in na Hrvaškem smo izdali 2,7 milijona vstopnic za več kot 3000 dogodkov, ki so se odvijali na več kot 600 prizoriščih. Samo v Sloveniji smo popolnoma razprodali 250 dogodkov, med katerimi so tako koncerti kot drugi zabavni in športni dogodki. Največ vstopnic smo izdali za prireditve v Stožicah, Križankah, dvorani Tivoli in v Cvetličarni. Povprečna cena vstopnice je znašala 29,90 evra.


Minulo leto smo na spletni strani eventim.si zabeležili več kot 2 milijona obiskovalcev, s kupci pa ohranjamo stik tudi na družbenih omrežjih. Na Facebooku in Instagramu smo imeli konec lanskega leta več kot 60.000 sledilcev. V preteklem letu smo razvijali Instagram profil, saj priljubljenost tega družbenega omrežja pospešeno raste tudi v Sloveniji, predvsem med mladimi. Vzpostavili smo sodelovanje z vplivneži, prvi je bil Bojan Cvjetićanin, pevec mlade, prodorne glasbene zasedbe Joker Out, ki je “zavzel” naš Instagram profil in sledilce vabil na izbrane koncerte ter zanje v nagradnih igrah delil tudi brezplačne vstopnice. Odziv je bil odličen, saj se je število sledilcev na Instagramu povečalo za okoli 15 odstotkov.



Novosti in dogodke še vedno najavljamo in izpostavljamo tudi v tiskani publikaciji event.vodič. Lani smo jih natisnili več kot 400.000 in jih distribuirali po vseh lastnih in partnerskih prodajnih mestih ter v nekaterih turističnih agencijah. O napovedih prihodov domačih in tujih izvajalcev ter aktualnih izbranih dogodkih kupce obveščamo tudi vsak teden v obliki splošnih e-novičk, ki jih pošiljamo na okoli 30.000 elektronskih naslovov. Za zveste kupce pripravljamo tudi posebne ponudbe in ugodnosti. Te pošiljamo 9.000 članom lani prenovljenega lojalnostnega kluba event.club.


Prepričani smo, da so omenjeni rezultati in rast poslovanja odraz naše strokovne in dobro uigrane ekipe, ki nenehno zasleduje nove trende t. i. ticketing industrije in razvija svoje marketinško znanje. Leto 2019 je bilo zato za Eventim prelomno tako na področju v smislu razvoja novih promocijskih aktivnosti, kot tudi uvajanja novih storitev v naš najsodobnejši sistem za prodajo vstopnic.



Z uvedbo e-vstopnice in mobilne aplikacije smo si v letu 2020 zastavili še višje cilje, saj sledimo globalnim trendom ticketing industrije in želimo kupcem omogočiti, da se njihovo težko pričakovano doživetje prične že z nakupom vstopnice. Letos zato načrtujemo tudi več poslovnih partnerstev, ki bodo organizatorjem dogodkov prinesla dodano vrednost pri načrtovanju in promociji njihovih dogodkov.


Naš cilj je ostati prva izbira organizatorjev in ponosni smo, da nam je lani prodajo vstopnic zaupalo 400 organizatorjev velikih in tudi manjših dogodkov. To potrjuje, da smo pravi partner ne glede na velikost ali zvrst prireditve, saj z več kot 15 let izkušenj znamo svetovati, kako zastaviti dogodek in z njim povezane aktivnosti, da ga bo obiskalo čim več ljudi.