Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani eventim.si (v nadaljevanju) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) ter Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).

S spletno stranjo in domeno www.eventim.si (v nadaljevanju tudi eventim.si) upravlja podjetje Eventim SI d.o.o., Celovška cesta 25, 1000 Ljubljana, matična številka: 1868993000, davčna številka: 67811175, ki je posrednik pri prodaji vstopnic in izdelkov (v nadaljevanju tudi prodajalec).

Podjetje Eventim.SI d.o.o. ni organizator ponujenih dogodkov. Dogodke organizirajo organizatorji, ki so obenem tudi izdajatelji vstopnic. Nakup vstopnice predstavlja v delu, ki se nanaša na sam dogodek, izključno pogodbeno razmerje med imetnikom vstopnice (kupcem) in posameznim organizatorjem, pri čemer lahko za navedeno pravno razmerje glede določenih pravnih vprašanj veljajo tudi splošni pogoji poslovanja organizatorja. Podjetje Eventim.SI d.o.o. prodaja vstopnice kot posrednik po naročilu posameznega organizatorja dogodka, razen v posebej označenih primerih. Ob nakupu vstopnic kupec pooblasti Eventim.SI d.o.o. zgolj za urejanje nakupa in dostave vstopnic. Podjetje Eventim SI d.o.o. odgovarja kupcu izključno za del, ki se nanaša na nakup in dostavo vstopnic, ne pa tudi za del, ki se nanaša na samo izvedbo dogodka. V tem delu odgovornost nosi organizator dogodka. "Podatki odgovornega organizatorja so navedeni na sprednji strani vstopnice. Če se organizator dogodka odloči, da bo dogodek prestavil na drug datum ali spremenil prizorišče, bodo vstopnice, ne glede na razloge za prestavitev ali spremembo lokacije, veljale za nov datum ali lokacijo dogodka. Organizator dogodka se odloči, če je vstopnice mogoče vrniti in povrniti kupnino ali jih zamenjati. Ime podjetja odgovornega organizatorja je zapisan pri vsakem dogodku na spletni strani eventim.si, lahko pa ga zahtevate tudi po e-mailu na info@eventim.si.


Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Eventim SI d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Eventim SI d.o.o. omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) -> https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine www.eventim.si, pravice in obveznosti uporabnika (v nadaljevanju tudi kupca) in prodajalca ter urejajo njun poslovni odnos. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih podjetja Eventim SI d.o.o.

V ceni vstopnice je upoštevan DDV, katerega višina je odvisna statusa pravne osebe (organizatorja dogodka). DDV in stopnja DDV sta razvidna iz zapisa na vstopnici.

Plačilo je možno s kreditnimi karticami (MasterCard, Visa, Diners), VALÚ-jem, digitalno denarnico Aircash in preko sistema PayPal. V primeru nakupa preko spleta ima družba Eventim SI d.o.o. zaradi varnostnih razlogov in načina finančnega poslovanja možnost zahtevati identiteto naročnika. EVENTIM.SI d.o.o. si pridržuje pravico, da bo preverjal naročila, ki so bila plačana s kreditno kartico. Od strank lahko zahteva, da mu posredujejo kopijo osebnega dokumenta (potni list ali osebno izkaznico). Zahtevek bo posredovan preko elektronske pošte. V primeru, da stranka na zahtevo Eventim SI d.o.o. podatkov ne posreduje v določenem roku, bo naročilo stornirano. Plačila s kreditnimi karticami se izvajajo prek matične družbe CTS EVENTIM AG & Co. KGaA, Contrescarpe 75 A, D-28195 Bremen, Nemčija.

Kupec oziroma uporabnik storitev EVENTIM SI d.o.o. se ob nakupu vstopnice strinja, da bodo podatki, ki jih bo elektronsko posredoval, uporabljeni s strani družbe Eventim SI d.o.o. za namen izpolnjevanja naročila in obveščanja, kot je to navedeno v politiki zasebnosti. Podjetje Eventim SI d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in uredbo GDPR. Če uporabnik ne želi več prejemati elektronskih novic in promocijskih sporočil podjetja Eventim SI d.o.o. se lahko od njih odjavi. Navodila za odjavo najdejo uporabniki v vsakem izvodu elektronskih novic in elektronskem sporočilu, v osebnem uporabniškem računu, lahko pa tudi pišejo na info@eventim.si. Odjava je mogoča tudi s pomočjo obrazca »Upravljajte svoje naročnine«, preko e-poštnega naslova info@eventim.si, zasebno@eventim.si, ali s poštno pošiljko naslovljeno na Eventim Si d.o.o., Celovška cesta 25, SI - 1000 Ljubljana, Slovenija. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Za vstopnice poslane po pošti, z dostavno službo ali z uporabo interneta (print@home vstopnice, e-vstopnice) podjetje Eventim SI d.o.o. odgovarja zgolj do trenutka, ko jih v brezhibnem stanju, v dogovorjeni količini in v dogovorjenem času fizično prejme kupec ali v ta namen z njegove strani imenovana oseba, ki ni prevoznik. Podjetje Eventim SI d.o.o. ni odgovorno za vstopnice, ki se naknadno izgubijo. Prav tako podjetje Eventim SI d.o.o. v nobenem primeru ni odgovorno za dejanja tretjih oseb, ki izvajajo dostavo (poštne enote in ostale dostavne službe) po naročilu kupca in ki ga kupcu ni ponudil Eventim SI d.o.o. V primeru naknadne izgube print@home vstopnic (vstopnice, natisnjene neposredno z internetne aplikacije podjetja) ali e-vstopnic iz opravičljivih razlogov (npr. zaradi izbrisa ali izgube mobilnega telefona) se morajo kupci obrniti na info@eventim.si.

Vstopnice se ne smejo zlorabljati, kopirati ali spreminjati. Print@home vstopnice se ne smejo kopirati ali posredovati naprej. Posamezna vstopnica je veljavna pri prvem vstopu na prireditev, kar pomeni, da je veljavna prva vstopnica, ki je sprejeta s svojo identifikacijo. Vse naslednje vstopnice z isto identifikacijo so avtomatično neveljavne. Z uporabo avtorizirane vstopnice uporabnik sprejme splošne pogoje organizatorja prireditve in pravila prizorišča, kjer se prireditev odvija.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnih mestih podjetja Eventim SI d.o.o. Podjetje Eventim SI d.o.o. si pridržuje pravico, da splošne pogoje poslovanja spremeni, v medsebojnem razmerju pa veljajo tisti splošni pogoji poslovanja, ki so veljali v trenutku nakupa. Za reševanje morebitnih sporov je pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.


UPORABNIK & UPORABNIŠKI RAČUN

Ob registraciji v sistem eventim.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in ga povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, to stori tako, da se z obstoječim e-naslovom vpiše v svoj uporabniški račun, kjer pod zavihkom "Spremenite email" zamenja svoj naslov elektronske pošte. Enako stori, če želi zamenjati svoje geslo. Le-tega zamenja pod zavihkom "Spremenite geslo" v uporabniškem računu.

Uporabnik spletne strani se v svoj uporabniški račun vpiše s klikom na gumb v obliki človeka (desno zgoraj). Ob kliku na ta gumb, se uporabniku spusti obrazec za vpis v uporabniški račun. Novi uporabniki imajo v tem načinu možnost, da ustvarijo nov uporabniški račun ali pa se vpišejo v obstoječega. Registracija v uporabniški račun je možna tudi med postopkom nakupa. Okno za registracijo oz. vpis v uporabniški račun se pojavi med postopkom nakupa.

Vpis novega uporabnika: Uporabnik spletne strani izbere »Želim ustvariti nov uporabniški račun« in v polje spodaj vpiše e-mail naslov, s katerim se želi registrirati na spletno stran. Vnos e-maila potrdi z klikom na gumb »Potrdite«. Takoj po potrditvi je uporabnik že prijavljen na spletni strani s svojim uporabniškim računom, na e-mail pa prejme sporočilo v katerem prejme generirano geslo za vpis.

Vpis obstoječega uporabnika: Uporabnik označi možnost »Že imam uporabniški račun« in v okno spodaj vpiše e-mail, s katerim je ustvaril uporabniški račun. V okno pod e-mailom vnese geslo za vpis v uporabniški račun. Za potrditev in vpis mora uporabnik potrditi vnos z gumbom »Potrdite«.


PREGLED UPORABNIŠKEGA RAČUNA

Ko je uporabnik vpisan na spletni strani, še enkrat klikne gumb v obliki človeka (desno zgoraj). Uporabniku se odpre meni z možnostmi, ki jih ponuja uporabniški račun.


VAŠI NEDAVNI NAKUPI

Vsako naročilo si lahko uporabnik spletne strani ogleda še enkrat. Vsa naročila so shranjena pod zavihkom »Vaši nedavni nakupi« v uporabniškem računu. Podrobnosti naročila si lahko ogleda s klikom na gumb »Podrobnosti« in ikono obliki očesa , pri vsakem nakupu posebej. Če izbere podrobnosti naročila, lahko vidi katere in koliko vstopnice je naročil, kakšna je bila cena vstopnic, dostave.

V kolikor je uporabnik kupil vstopnice in izbral dostavo print@home, si lahko vstopnice natisne z klikom na gumb v obliki tiskalnika. Ta gumb se nahaja samo pri nakupih z izbrano dostavo print@home. Po kliku na gumb se uporabniku generira .pdf vstopnica, katero lahko shrani na računalnik ali pa natisne.


VAŠI NASLOVI

S klikom na gumb »Vaši naslovi« lahko pregleda seznam naslovov na katere so mu bile vstopnice že poslane. Vsakega izmed naslovnih podatkov lahko uredi ali izbriše.

Da uporabnik uredi svoje naslovne podatke mora izbrati gumb »Uredite« pri posameznem naslovu. S klikom na gumb, se mu odpre stran z obstoječimi podatki, katere lahko spremeni ali pa doda. Za potrditev vnosa podatkov mora uporabnik klikniti na gumb »Shrani« na dnu strani.

S klikom na gumb »Briši« uporabnik izbriše naslovne podatke.

S klikom na gumb »Dodajte nov naslov« uporabnik lahko doda nove naslovne podatke. Naslovov za dostavo vstopnic ima lahko vsak uporabnik več.


SPREMENITE GESLO

V tem zavihku lahko vsak uporabnik spremeni obstoječe geslo za vpis v uporabniški račun. To stori tako, da v prvo prazno polje vpiše željeno novo geslo, v drugem polju pa ponovi vnos novega gesla. Spremembo potrdi s klikom na gumb "Spremenite geslo".

Opozorilo: Uporabnik mora pri naslednjem vpisu v uporabniški račun uporabiti novo geslo.


SPREMENITE EMAIL

V zavihku »Spremenite mail« lahko uporabnik zamenja e-mail naslov s katerim se je registriral. V polje pod napisom »Spremenite svoj email naslov« uporabnik vpiše nov e-mail naslov in potrdi z klikom na gumb »Spremenite email« .

Opozorilo: Uporabnik mora pri naslednjem vpisu v uporabniški račun uporabiti nov e-mail naslov.


UPRAVLJAJTE SVOJE NAROČNINE

Zavihek »Upravljajte svoje naročnine« registriranim uporabnikom omogoča pregled naročnin na elektronske novičke. V tem delu se lahko uporabnik odjavi od določenih novičk s klikom na Off/On stikalo. Če se uporabnik želi prijaviti na določene novičke, to stori tako, da v spodnja okenca vpiše izvajalca ali opredeli svoj interes. Izbiro potrdi s likom na Off/On stikalo in na dnu strani klikne na gumb "Shrani".


ODJAVA IZ UPORABNIŠKEGA RAČUNA

Ko registrirani uporabnik zaključi z nakupom ali urejanjem na spletni strani, se mora odjaviti iz svojega uporabniškega računa. To stori z klikom na gumb »Izpis« v meniju uporabniškega računa.

Nakup vstopnic je mogoč tudi brez vpisa v spletno trgovino eventim.si, kot gost.


DOSTOPNOST INFORMACIJ PRED SKLENITVIJO POGODBE

Eventim.si se zavezuje, da bo kupcu še predno ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje podatke:

- glavne značilnosti blaga, storitve ali digitalne vsebine v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov in blagu, storitvi ali digitalni vsebini;

- firmo, naslov sedeža podjetja in telefonsko številko podjetja, kadar je ta na voljo;

- končno ceno blaga, storitve ali digitalne vsebine, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga, storitve ali digitalne vsebine ni mogoče izračunati vnaprej;

- informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati;

- plačilne pogoje ter pogoje dostave blaga in izvedbe storitve oziroma dobave digitalne vsebine, rok dostave blaga in izvedbe storitve oziroma dobave digitalne vsebine, kadar je to potrebno;

- informacije o pritožbenem postopku pri podjetju;

- seznanitev z zakonskim jamstvom za skladnost blaga, storitve ali digitalne vsebine;

- seznanitev z možnostjo in pogoji poprodajnih storitev in prostovoljnega jamstva (tržne garancije), kadar je to potrebno;

- trajanje pogodbe, kadar je to primerno, in pogoje za odstop od pogodbe, sklenjene za nedoločen čas, ali pogodbe s samodejnim podaljševanjem;

- funkcionalnost, vključno z veljavnimi ukrepi za tehnično zaščito blaga z digitalnimi elementi, digitalne vsebine ali digitalne storitve, kadar je to primerno;

- informacijo o združljivosti in interoperabilnosti blaga z digitalnimi elementi, digitalne vsebine ali digitalne storitve, s katero je podjetje seznanjeno oziroma bi moralo biti seznanjeno.

- o naslovu sedeža podjetja, telefonski številki in naslovu elektronske pošte podjetja, po potrebi pa tudi o firmi in naslovu sedeža podjetja, v imenu katerega deluje;

- o podrobnostih drugega sredstva spletnega komuniciranja, kadar podjetje zagotovi drugo sredstvo spletnega komuniciranja. Drugo sredstvo spletnega komuniciranja zagotavlja, da lahko potrošnik vodi kakršno koli korespondenco s podjetjem na trajnem nosilcu podatkov, vključno z datumom in časom take korespondence;

- o naslovu, na katerem podjetje dejansko opravlja dejavnost, če se razlikuje od naslova sedeža podjetja, in po potrebi o naslovu, na katerem dejansko opravlja dejavnost podjetje, v imenu katerega deluje, kamor lahko potrošnik naslovi pritožbo;

- o stroških, povezanih z uporabo komunikacijskega sredstva, če se razlikujejo od osnovne tarife;

- podatek, da je bila cena prilagojena na podlagi avtomatiziranega sprejemanja odločitev, če je potrebno;

- o pogojih, rokih in postopku za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe v skladu s 134., 135. in 136. členom ZVPot-1, skupaj z obrazcem za odstop od pogodbe iz petega odstavka 138. člena ZVPot-1;

- navedbo, da potrošnik krije stroške vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe, če je potrebno;

- o stroških vračila blaga, če ga pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti;

- o stroških, ki jih mora potrošnik plačati podjetju v skladu s tretjim odstavkom 141. člena ZVPot-1, če odstopi od pogodbe po tem, ko je vložil zahtevo v skladu s sedmim odstavkom 132. ali tretjim odstavkom 133. člena ZVPot-1;

- o neobstoju pravice do odstopa od pogodbe, če potrošnik v skladu s 135. členom tega zakona nima pravice do odstopa, ali po potrebi o okoliščinah, v katerih potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe;

- o obstoju kodeksov ravnanja in dostopnosti do morebitnih kodeksov ravnanja;

- o minimalnem trajanju obveznosti potrošnika na podlagi pogodbe, če je potrebno;

- o pologih ali drugih finančnih garancijah in pogojih v zvezi z njimi, ki jih mora plačati ali zagotoviti potrošnik na zahtevo podjetja, če je potrebno;

- o možnosti izvensodnega reševanja sporov in drugih pravnih sredstev, ki se uporabljajo za podjetja, ter njihovi dostopnosti, če je potrebno.


REKLAMACIJE IN ODSTOP OD POGODBE

Vse reklamacije in odstope od pogodb obravnava oddelek na reklamacije@eventim.si vsak delovnik med 8. in 16. uro. Zaradi zaščite podatkov in uporabniških profilov za veljavne pritožbe ali reklamacije štejejo zgolj tiste, ki so podane pisno na elektronski naslov reklamacije@eventim.si, poslane po pošti na naslov podjetja Eventim SI d.o.o., Celovška cesta 25, 1000 Ljubljana ali pa sporočene podjetju Eventim SI d.o.o. s kakšno drugo nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da kupec od pogodbe odstopa ali uveljavlja reklamacijo. Obvestilo o odstopu lahko potrošnik poda tudi na obrazcu iz 5. odst. 138. člena ZVPot-1 , ki ga pošlje po pošti na naslov podjetja ali na zgoraj naveden e-naslov.


REKLAMACIJE VSTOPNIC

V skladu z 12. točko 135. člena Zakona o varstvu potrošnikov potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku. Glede na navedeno zakonsko izjemo, v skladu s katero potrošnik nima pravice do odstopa od nakupa vstopnic, so vsa naročila vstopnic obvezujoča, ne glede na način naročila (po telefonu, elektronski pošti ali preko spleta). Vstopnic za vse prireditve v Sloveniji in tujini, ki so bile kupljene preko spletne strani www.eventim.si in na pooblaščenih prodajnih mestih podjetja Eventim Si d.o.o., ni mogoče vrniti in zanje zahtevati vračila denarja.

V primeru odpovedi prireditve ali spremembe datuma prireditve je za urejanje nastale situacije in vračilo denarja v vseh primerih odgovoren organizator prireditve. Ob nastanku navedenih okoliščin bo podjetje Eventim SI d.o.o. kupce vstopnic v najkrajšem možnem času obvestil o kontaktnih podatkih organizatorja in možnostih vračila denarja.

Podjetje Eventim SI d.o.o. je le posrednik pri prodaji vstopnic in ni odgovoren za povračilo denarja za kupljene vstopnice, se bo pa po svojih najboljših močeh potrudil, da bo to storil organizator.

V primeru odpovedi prireditve, lahko vstopnice v roku dveh mesecev po preteku načrtovanega datuma prireditve, pod pogojem, da se strinjate s splošnimi pogoji organizatorja in lokacije prireditve, na isti način vrnete, kot ste jih prejeli. Kupljene vstopnice lahko:

- vrnete osebno na prodajno mesto, kjer ste jih kupili,

- v primeru naročila po telefonu ali spleta jih s pošto in vašimi podatki (ime, priimek, naslov, številka vašega TRR-ja, kamor vam povrnemo denar) pošljete na naslov podjetja Eventim SI d.o.o., Celovška 25, 1000 Ljubljana.

Na prodajno mesto, kjer je kupec vstopnico kupil, jo lahko vrne šele naslednji ponedeljek, po datumu preklica prireditve. Lastniki print@home vstopnic in e-vstopnic, bodo prejeli povrnjen znesek, brez dodatnih zahtev, na isti način, kot so plačali vstopnice. S tem vstopnice postanejo neveljavne.

Podjetje Eventim SI d.o.o. ni dolžno obvestiti svojih strank o morebitnih spremembah posameznih dogodkov, vendar se po svojih najboljših močeh trudi, da to stori.

Minimalne ali upravičene spremembe v zasedbi ali izvedbi programa so pridržana pravica. V primeru odpovedi, spremembe datuma prireditve ali spremembe v zasedbi ali programu, dodatni stroški, ki jih utegnete imeti (npr. stroški potovanja, hotel, strošek izdaje vstopnic), ne bodo povrnjeni.

V primeru izgubljenih ali ukradenih vstopnic kupec ni upravičen do povračila stroškov, zamenjav ali nadomestnih vstopnic.

Dolžnost kupca je preveriti veljavnost datuma, časa in lokacije prireditve, za katero je vstopnico kupil. Ob prejemu vstopnice je kupec dolžan vstopnico takoj preveriti in morebitne napake na izpisu vstopnice (kot na primer napačen izpis dogodka, datuma, časa in lokacije prireditve in napačna navedba izbranega sedeža) nemudoma oziroma v 8 dneh od dneva, ko je bila napaka vstopnice odkrita, to sporočiti podjetju Eventim SI d.o.o.

Podjetje Eventim SI d.o.o. se trudi zagotoviti, da so vse cene na njihovi spletni strani točne, a vseeno lahko pride do napak. Če podjetje Eventim SI, d.o.o. odkrije napako v ceni vstopnice, ki jo je kupec že naročil, ga bo podjetje Eventim SI, d.o.o. o tem obvestilo v najkrajšem možnem času ter kupcu dalo možnost, da vztraja pri objavljeni ceni v času oddaje njegovega naročila, ali da ponovno potrdi svoje naročilo po pravi ceni, ali pa, da svoje naročilo prekliče. V kolikor podjetje Eventim SI d.o.o. s kupcem ne bo uspelo vzpostaviti kontakta, se šteje, da velja cena, ki je bila objavljena v času podaje kupčevega naročila. Če se kupec odloči za preklic vstopnice z nepravilno ceno po že izvršenem njegovem plačilu, mu bo podjetje Eventim SI d.o.o. vrnilo denar. V kolikor pa bo kupec ponovno potrdil svoje naročilo po pravi ceni, ki bo nižja od objavljene v času naročila, pa mu bo Eventim SI d.o.o. vrnil ustrezno razliko.

Reklamacije rešujeta kupec vstopnic in podjetje Eventim SI d.o.o. kot posrednik pri prodaji vstopnic v sodelovanju z organizatorjem prireditve, in sicer v reklamacijskem roku, ki je osem (8) dni od prejema pisne pritožbe s strani pritožnika. V tem roku je podjetje Eventim SI d.o.o. kot posrednik pri prodaji vstopnic dolžno pritožniku posredovati pisni ali ustni odgovor na posredovano pritožbo.


ODSTOP OD POGODBE

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz 2. odst. 141. člena ZVPot-1. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Zaradi varstva osebnih podatkov in zaščite uporabniških profilov se za veljaven odstop od pogodbe šteje le pisni odstop preko e-pošte ali pošte, s priloženim izpolnjenim obrazcem.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Celovška cesta 25, 1000 Ljubljana ali ga osebno prinese na enega od prevzemnih mest prodajalca.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Če izdelke začnete uporabljati, pa si premislite, izgubite pravico do odstopa od pogodbe. Tudi sicer naj bodo izdelki, ki jih vračate, nerabljeni, nepoškodovani ter v originalno zaprti embalaži. Priporočamo vam, da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti ni taka kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, če je to mogoče. Pri odpiranju embalaže pazite, da embalaže ne poškodujete, ter da embalažo vključno z vso vsebino, ki je varovala vaš izdelek in posamezne dodatke, skrbno shranite vsaj pol leta od dneva prevzema, tako da bodo vaši stroški pri morebitnem vračilu čim manjši. Upoštevajte, da sami odgovarjate za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).

Če je potrošnik artikel že prejel in odstopi od pogodbe, ga mora vrniti Eventim SI d.o.o. ali osebi, ki jo je pooblastil Eventim SI d.o.o. za prevzem blaga, nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če Eventim SI d.o.o. ponudi možnost, da sam prevzame vrnjeno blago.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet so storitve za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le znesek vstopnic. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku na TRR.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot-1, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila ZVPot-1.


PRITOŽBE IN REŠEVANJE SPOROV

Podjetje Eventim SI d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže po elektronski pošti na info@eventim.si .

Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@eventim.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje Eventim SI d.o.o. je dolžan varovati podatke pritožnika in jih ne razkrivati tretjim osebam, razen na izrecno željo pritožnika.

Podjetje Eventim SI d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si podjetje Eventim SI d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, in sicer z dogovorom in mediacijo. V primeru, da sporazumna rešitev ne bo mogoča, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

V primeru tehničnih težav ali če uporabnik potrebuje pomoč pri nakupu vstopnic, ima na voljo:

- informacije o pogosto zastavljenih vprašanjih: pomoč uporabnikom, ki se nahaja na spletni strani eventim.si

- elektronski naslov: info@eventim.si

- brezplačno pomoč uporabnikom preko telefona zagotavljamo na telefonski številki 03 426 76 00 od ponedeljka do petka med 10. in 14. uro.


POSTOPEK NAKUPA

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:

• uporabnik (kupec) izbere vstopnico na dva načina, bodisi z izbiro avtomatskega izbora sedežev ali izbiro sedežev iz sedežnega reda (glej tudi KORAK 1);

• prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova, če si je uporabnik (kupec) že predhodno oblikoval uporabniški račun (glej tudi KORAK 1);

• iskanje posamezne vstopnice oziroma izdelka v ponudbi v spletni trgovini;

• izbor vstopnice oziroma izdelka za nakup;

• dodajanje izbrane vstopnice oziroma izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;

• določitev količine vstopnic oziroma izdelka za nakup v nakupovalni košarici;

• pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna;

• izbor načina dostave vstopnice oziroma izdelka (glej KORAK 3);

• izbor načina plačila (glej KORAK 4);

• pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo (glej KORAK 5 in 6)

• pregled stroška izdaje vstopnic

• potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa


Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve pogodbe:


NAVODILA ZA NAKUP VSTOPNIC

Ko se obiskovalec odloči za nakup vstopnic na spletni strani, poišče željen dogodek in klikne nanj. V izbranem dogodku nato izbere datum in uro dogodka (v kolikor je na voljo več opcij) in klikne na gumb »Vstopnice«.


KORAK 1 - IZBIRA VSTOPNIC

V tem koraku se uporabniku prikažejo različne cenovne kategorije, vključno z opisom tipa vstopnice - sedišče, stojišče itd. Za izbiro vstopnic sta na voljo dve različni opciji med katerima lahko uporabnik izbira (zavihka zgoraj).

KORAK 1A – AVTOMATSKI IZBOR

Uporabnik spletne strani izbere število vstopnic v poljubni cenovni kategoriji. Spletna stran uporabniku določi najboljši sedež glede na razpoložljivost prireditvenega prostora. Število izbranih vstopnic, lahko uporabnik tudi naknadno spremeni. S klikom na gumb, kjer se nahaja ikona nakupovalnega vozička in število ter znesek izbranih vstopnic uporabnik nadaljuje na naslednji korak.

KORAK 1B – IZBIRA SEDEŽEV IZ SEDEŽNEGA REDA

Sedeže uporabnik lahko izbere s pomočjo interaktivne sheme dvorane. To stori s klikom na zavihek "Sedežni red" (zgoraj desno).

Za premikanje po načrtu dvorane, uporabnik uporablja tipke in kolesce miške, načrt dvorane pa približa in oddaljuje s klikom na gumb – ali +. Uporabnik sedež izbere s klikom na željen sedež, ki je prikazan z likom kroga. Nato klikne na gumb "Pregled izbranih sedežev", kjer se mu nanizajo izbrani sedeži, cenovne kategorije in cene. Če se z izbiro strinja, klikne na spodnji gumb, kjer je izpisano število vstopnic in cena ter nadaljuje na naslednji korak.

POZOR: izbrane vstopnice bodo ostale rezervirane v nakupovalni košarici 22 minut, nato rezervacija poteče. Zgoraj desno je viden preostanek časa. Maksimalno število vstopnic za izbrano kategorijo, ki jih uporabnik lahko izbere, je največ 8 vstopnic. V kolikor uporabnik želi kupiti še vstopnice za drug dogodek, to stori tako, da se vrne na splošno stran, izbere dogodek in ponovi korak 1, ki je opisan zgoraj. Vstopnice, ki jih doda v košarico so shranjene pod ikono uporabniškega računa pod zavihkom "Vaša košarica".


KORAK 2 - NAKUPOVALNI SEZNAM

V tem koraku se uporabniku izpišejo izbrane vstopnice s pripadajočimi cenovnimi kategorijami in ceno. Prav tako je v tem koraku seznanjen s stroškom izdaje vstopnic in ponujena mu je možnost izbire zavarovanja vstopnic. S postopkom nakupa nadaljuje s klikom na gumb »Naprej na izbiro dostave«.


KORAK 3 - DOSTAVA VSTOPNIC

V tem koraku uporabnik najprej določi na koga se bo glasil povzetek naročila. Ponujeni sta mu dve možnosti – ali se prijavi z obstoječim uporabniškim računom Eventim ali se prijavi kot gost.

Če se prijavi s svojim uporabniškim računom, v prazno polje vpiše svoj e-poštni naslov in geslo in klikne na gumb »Nadaljujte z Eventimom«. V naslednjem koraku izbere naslov.

Če pa uporabnik nima uporabniškega računa, ali če želi nakupovati kot gost mora izpolniti prazna polja s svojimi podatki.

Ko je proces izbire prijave v obeh primerih končan, se uporabnik na izbiro dostavne metode premakne s klikom na gumb »Izberite dostavno metodo«.

V tem koraku se prikažejo možne dostavne metode.

Dostavne metode se razlikujejo od dogodka do dogodka, glede na želje organizatorja in števila dni do dogodka. V primeru, da je na voljo več načinov dostave, so v tem delu nanizane vse, ki so na voljo za izbran dogodek. Uporabnik lahko izbere le eno vrsto dostave vstopnic.

Če uporabnik želi, da mu vstopnice pošljemo na drug naslov, to stori tako, da klikne na gumb »Pošljite vstopnice na drug naslov« in izpolni prazna polja.

Če uporabnik želi, da se vstopnice pošljejo v tujino, prav tako izbere možnost »Pošljite vstopnice na drug naslov« in izpolni prazna polja. Ob tem mu sistem preračuna ceno DHL dostave glede na državo v katero želi poslati vstopnice.

Če ima uporabnik kreiran uporabniški račun se mu naslovi za dostavo avtomatsko shranijo. Naslovne podatke je mogoče spremeniti v uporabniškem računu uporabnika.

Če uporabnik nakupuje kot gost mora zahtevane podatke vpisati v prazna polja. Lahko pa si tudi v nakupnem procesu kreira uporabniški račun in se mu naslovi shranijo.

"Dostava po pošti" slovenskim kupcem omogoča dostavo s priporočeno pošto. Vstopnice vam bomo po uspešno opravljenem plačilu na izbrani naslov v Sloveniji poslali preko Pošte Slovenije. Pošiljka prispe na izbrani naslov v roku 3 delovnih dneh. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vam poštni uslužbenec v nabiralniku pusti obvestilo o prejeti pošiljki. Pošiljko oz. vstopnice v roku 8 dni prevzamete na vaši najbližji pošti.

"Osebni prevzem" vstopnic uporabniku ponudi možnost, da vstopnice prevzame osebno. Prevzem vstopnic je mogoč na prodajnih mestih Petrol. Potrebno je izpolniti informacije o tem, kdo bo prevzel vstopnice.

»Print@home« uporabniku nudi možnost, da si vstopnice natisne doma. V kolikor uporabnik izbere možnost print@home, se v uporabniškem računu uporabnika generira .pdf vstopnica. Generirano .pdf vstopnico, je mogoče natisniti od nakupa, pa vse do pričetka dogodka, za katerega so bile vstopnice kupljene. Nakup »Print@home« vstopnic je mogoč s kreditnimi karticami oziroma s plačilom preko sistema Pay Pal ali VALÚ. Dodatna navodila glede uporabe in tiskanja vstopnic »print@home« so: https://www.eventim.si/si/placilne_metode/ .

E-vstopnica je elektronska vstopnica, do katere uporabniki dostopajo preko svojega uporabniškega računa ali pa si jih shranijo na svojo elektronsko napravo. E-vstopnico uporabnik na dogodku pokaže preko svoje elektronske naprave. Nakup e-vstopnic je mogoč s kreditnimi karticami, digitalno denarnico Aircash in s plačilom preko sistema Pay Pal ali VALÚ. Dodatna navodila glede uporabe e-vstopnic so na: https://www.eventim.si/si/placilne_metode/ .

Eventim streaming dostavna metoda je namenjena le za dogodke, ki si jih lahko ogledate digitalno (prenos v živo ali posnetek dogodka). Z izbiro eventim.streaming dostavne metode prejmete povezavo do dogodka. S klikom na povezavo boste preusmerjeni na spletno stran kjer se bo odvijal prenos v živo ali posnetek dogodka. Povezavo prejmete na koncu nakupnega procesa, v vašem uporabniškem računu in v potrditvenem mailu.


KORAK 4 - PLAČILO

V glavnem okencu so uporabniku vidne plačilne metode. Načini plačila vstopnic se od dogodka do dogodka razlikujejo, glede na zahteve organizatorjev, števila dni do dogodka in glede na izbrano dostavno metodo. Spletna stran Eventim.si omogoča plačilo s kreditnimi karticami (MasterCard, Visa, Diners), VALÚ-jem, digitalno denarnico Aircash in plačilo preko PayPala.

Izmed nanizanih plačilnih metod uporabnik izbere željeno. V kolikor uporabnik izbere kreditno kartico, mora podatke o kreditni kartici vpisati v zato namenjena polja. Podatki o kreditnih karticah se na spletni strani ne hranijo, zato jih je potrebno vpisati ob vsakem nakupu.

Z "Voucherjem – Eventimovim darilnim bonom" je prav tako možen nakup vstopnic preko spleta. Med izbirami plačilnih metod je prva oz. zgornja vrstica "Imate darilni bon?" namenjena vnovčenju darilnega bona. V prazno polje uporabnik vpiše številko darilnega bona in klikne na gumb "Pošlji". Če želi kupec uporabiti več darilnih bonov, kodo naslednjega ali drugega bona vpiše v novo prikazano polje.

V kolikor želi kupec uporabiti več darilnih bonov, ob polju za vpis kode darilnega bona klikne na gumb "Dodajte" in prikaže se mu dodatno polje za vpis kode drugega darilnega bona.

Plačilo z darilnim bonom je lahko tudi delno, delež do celotne kupnine pa je lahko poravnan tudi z drugo plačilno metodo.

Za potrditev izbrane metode plačila, mora uporabnik klikniti na gumb »Preglejte svoje naročilo«.


KORAK 5 - PREGLED NAROČILA

V naslednjem koraku dobi kupec vpogled v celotno naročilo. Če želi katero od postavk spremeniti, mora pri dotični postavki klikniti na gumb »Spremenite«, pri čemer se mu ponovno izpišejo možnost in izbere drugo oz. drugačno.

Ko se z vsemi podatki strinja, mora potrditi pogoje poslovanja in politiko zasebnosti ter klikniti na spodnji gumb »Potrdite in oddajte naročilo,« kar pomeni, da se kupec z oddajo naročila v celoti strinja. Pred klikom na gumb »Potrdite in oddajte naročilo« je uporabnik dolžan skrbno preveriti vse podatke o nakupu (datum in znesek nakupa, prireditelj, naziv predstave, število vstopnic, izbrani sedeže). Po kliku na gumb »Potrdite in oddajte naročilo« spremembe ali odstop od nakupa niso več mogoče.

Po oddaji naročila, se kupcu prikažejo okenca za dokončanje plačila. Ko je plačilo uspešno sprovedeno, se vam na zaslonu prikaže sporočilo z zahvalo za naročilo.


KORAK 6

Na koncu nakupovalnega postopka si lahko kupec na prikaznem sporočilu s klikom na gumb »Preglejte vaše naročilo« ogleda podrobnosti naročila, ki ga je opravil.

V nekaj minutah bo kupec na e-mail naslov, katerega je navedel ob registraciji ali v nakupnem procesu, prejel potrditveni e-mail, skupaj s podrobnostmi naročila. Vstopnice v .pdf obliki bo prejel ločeno na svoj e-mail, prav tako bo tudi račun o opravljeni storitvi prejel ločeno. Do vstopnic lahko kupec dostopa tudi v svojem uporabniškem profilu pod zavihkom "Vaši nedavni nakupi".

Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

- vidi in pregleda, vstopnice za kateri dogodek je izbral in dodal v nakupovalno košarico;

- vidi in pregleda ceno posamezne vstopnice ter skupno ceno celotne izbrane količine vstopnic;

- spreminja izbrano količino vstopnic in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;

- odstranjuje izbrane vstopnice, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice;

- spreminja izbrani način dostave;

- spreminja izbrani način plačila ter

- pregleduje in potrjuje posamezne spremembe naročila. S končno potrditvijo kupec naročilo odda družbi Eventim SI d.o.o.. Podjetje Eventim SI d.o.o. pošlje potrditev o prejemu naročila na elektronski naslov kupca.

V primeru, da iskalnik posreduje obvestilo o napaki med nakupom, ali se ob nakupu pojavijo druge očitne težave, kupec pred ponovnim poskusom najprej preveri stanje nakupov v rubriki "Vaši nedavni nakupi". Če potrdilo za želeno prireditev ni zabeleženo, transakcija ni bila opravljena. Kupec lahko na elektronski naslov info@eventim.si posreduje naslednje podatke o nakupu:

- datum/uro nakupa;

- naziv predstave;

- število vstopnic;

- e-mail naslov, uporabljen ob nakupu;

- uporabljeno plačilno sredstvo;

- v katerem koraku nakupa je prišlo do težave;

- obvestilo, ki se je ob tem izpisalo.


NAROČILO

Po oddaji naročila kupec na e-mail naslov, katerega je navedel ob registraciji ali v nakupnem procesu, prejme potrditveni e-mail, skupaj s podrobnostmi naročila. Vstopnice v .pdf obliki bo prejel ločeno na svoj e-mail, prav tako bo tudi račun o opravljeni storitvi prejel ločeno. Kupcu so vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila v njegovem osebnem uporabniškem računu v zavihku "Vaši nedavni nakupi".

Vsako naročilo (kupoprodajna pogodba) kupca je shranjena v elektronski obliki na strežniku eventim.si in je kupcu dostopna vedno z vpogledom na njegov osebni uporabniški račun v zavihku "Vaši nedavni nakupi".


STROŠEK IZDAJE VSTOPNIC

Ob nakupu vstopnic preko Eventim prodajne mreže, vam obračunamo strošek izdaje vstopnic. Dodatni strošek predstavlja nadomestilo, s katerim pokrivamo dodatne administrativne in materialne stroške povezane s prodajo. Od 15. 3. 2024 strošek izdaje vstopnic znaša 1,00 EUR na vstopnico.


STROŠEK IZDAJE VSTOPNIC ZA TUJINO

Ob nakupu vstopnic preko Eventim prodajne mreže za dogodke v tujini, vam obračunamo strošek izdaje vstopnic za tujino. Dodatni strošek, ki se obračuna na vsako vstopnico, predstavlja nadomestilo, s katerim pokrivamo dodatne stroške za zagotavljanje distribucije vstopnic v Sloveniji za tuje dogodke ter dodatne stroške povezane z obračuni in nakazili v tujino.


EVENTIM.STREAMING

Je storitev s katero Eventim.si omogoča ogled dogodkov, ki so predvajani v živo ali pa posnetke dogodkov.


Splošni pogoji posodobljeni 11. 11. 2024.