S tehnološkim napredkom našega časa, načini, kako pridemo do vstopnic za koncerte, športne dogodke, predstave in druge prireditve, doživljajo neprestano evolucijo. Naša prokuristka Nicole Radermacher je na letošnjem festivalu slovenskega digitalnega komuniciranja #WEBSIDAN2023 predstavila ključne trende, ki bodo oblikovale to panogo:
Umetna inteligenca (AI): AI obljublja personalizirana priporočila, optimizacijo cen, chatbote za podporo strankam, preprečevanje goljufij, samodejno prilagajanje sedežev in stojišč na dogodku, napredne tehnologije vstopa ter avtomatizacijo procesov.
Virtualna resničnost (VR): VR ima ogromen potencial za razširitev izkušenj pri prireditvah, a obenem postavlja izzive, kot so potreba po VR opremi in zagotavljanje kakovostnih virtualnih izkušenj. Prihodnost VR prireditev bo odvisna od razvoja tehnologije, potreb občinstva in ustvarjalnosti organizatorjev.
Tehnološke Inovacije: Tehnologija bo igrala ključno vlogo pri reševanju izzivov, kot so ponarejanje vstopnic, transparentnost cen, lastništvo, upravljanje dostopa in sledenje dogodkov.
Prihodnost 'ticketing' panoge je svetla in obeta boljše, bolj prilagojene in okolju prijazne rešitve, je zaključila Nicole Radermacher.