News

Eventim podaljšal veljavnost vseh darilnih bonov za 24 mesecev

Čarobnost decembra je vedno bila v ljubezni in upanju na veselo prihodnost.

on 10 Dec

Eventim podaljšal veljavnost vseh darilnih bonov za 24 mesecev



LJUBLJANA - Eventim, največji prodajalec in distributer vstopnic v Sloveniji, je podaljšal veljavnost vseh darilnih bonov za 24 mesecev. Gre za bone, ki jih bodo kupci podarili svojim najdražjim ob koncu leta, kot tudi za darilne bone, ki so jih letos že kupili ali pa je njihova veljavnost v tem letu potekla. Eventim je tako še približal svoje storitve zvestim kupcem, ki vse bolj pogrešajo koncerte, festivale, tekme, gledališke predstave in druge množične prireditve. V upanju na lepše čase je namreč darilni bon za mnoge prva vstopnica za prihodnja doživetja.

“Ker smo v obdobju, ko ni veliko dobrih novic, in ker leto, ki se izteka, ni bilo prav nič zabavno, smo se odločili, da veljavnost naših darilnih bonov, ki so sicer veljali 12 mesecev, podaljšamo na 24 mesecev. Enako velja tudi za letos že kupljene ali pretečene darilne bone. Upamo, da bomo tako vsaj nekoliko pomagali vsem, ki so željni doživetij, za katera smo bili vsi v tem letu resnično prikrajšani,” je dejala Nicole Radermacher, izvršna direktorica v podjetju Eventim Slovenija.

V Eventimu, kjer se v letu 2021 nadejajo vrnitve javnih prireditev, svojim kupcem sporočajo, da bodo veljavnost že kupljenih ali pretečenih darilnih bonov podaljšali brezplačno. Vse, kar morajo storiti kupci, je, da jim na elektronski naslov info@eventim.si pošljejo številko naročila ali fotografijo darilnega bona. Vsi darilni boni, ki jih bodo kupili za darilo ob koncu leta, bodo že avtomatsko imeli veljavnost 24 mesecev.

“Čarobnost decembra je vedno bila v ljubezni in upanju na veselo prihodnost. Letos si tega želimo še močneje. Želimo si veselja, občutkov sreče in četudi se v tem trenutku zdi povsem nesmiselno, ljudje hlepijo po zabavi, sprostitvi, po evforiji množice. Želijo si novih doživetij z ljudmi, ki jih imajo najraje. Zato tudi mi upamo, da jim bomo v prihajajočem letu to lahko omogočili,” je še ob koncu turbulentnega in za prireditveno industrijo katastrofalnega leta dejala Radermacherjeva.