Pomoč uporabnikom

Pogosto zastavljena vprašanja

Zavarovanje vstopnic

Kaj je zavarovanje odpovedi udeležbe na prireditvi?
Več informacij preberite tukaj.
Kako odpovem zavarovanje vstopnic?
Upravičeni ste podati pisno odpoved pogodbe v 14 dneh na naslov:

AWP P&C S.A., Austrian Branch
Attn: Service Center
Hietzinger Kai 101-105
1130 Wien
Service.at@allianz.com

Z odstopom od zavarovalne pogodbe prenehajo vsa zavarovalna kritja ali bodoče obveznosti iz zavarovalne pogodbe. Če je zavarovalnica že zagotovila zavarovalno kritje, boste za neizrabljeno obdobje kritja upravičeni do povračila le dela zavarovalne premije. Za več informacij kliknite tukaj.
Nazaj na vrh

Izbor vstopnic

Kako lahko iščem vstopnice?
Za iskanje vstopnic je na spletni strani na voljo iskalnik. Iskalnik na naši strani najdete desno zgoraj (lupa) in naslovni strani na sredi pod rotirajočo naslovnico.

V iskalnik lahko vtipkate ime izvajalca, dogodek, lokacijo ali datum. Bodite pozorni, da se pri iskani besedi ne zatipkate, saj tako ne boste prejeli želenih rezultatov.
Za naprednejše iskanje lahko uporabite filtre. To storite tako, da kliknete na ‘lupo’. Odpre se nova stran na kateri kliknete »Filter«, kot je prikazano spodaj.

Z naprednim iskalnikom lahko iščete dogodke za določeno državo, mesto, lahko določite časovno obdobje, kategorijo in si tako enostavno izberete dogodke po vaši meri.

Kako izberem vstopnico, ki jo želim kupiti?
Ko se odločite za nakup vstopnic na spletni strani, dogodek poiščete in nanj kliknete. Če je na voljo več opcij, pri želenem dogodku nato izberete želeni datum in uro dogodka in kliknete na gumb »nakup«.

Za izbiro vstopnic imate na voljo dve različni opciji med katerima lahko izbirate – avtomatski izbor in sedežni red. Za avtomatski izbor izberete le število vstopnic in kliknete gumb s košarico in zapisanim zneskom za nadaljevanje. To je priporočljivo predvsem za dogodke, kjer so stojišča ali ni določenega sedežnega reda. Za izbiro sedeža pa kliknite na »Sedežni red«. S klikom na barvno piko (vsaka pika predstavlja sedež) si izberete sedež. Izbrani sedeži so na shemi obrobljeni s črno barvo.

Za podrobnejši opis izbire vstopnic in celotnega nakupa, kliknite tukaj.
Kako poteka celotni postopek nakupa?
Za celotni opis nakupnega procesa s slikami kliknite tukaj.
Kako izbrati več kot en dogodek?
Ko izberete prve vstopnice, vas nakupni proces vodi do dostave. Namesto, da izberete dostavo, kliknete na »Nadaljujte z nakupovanjem«, to vas bo pripeljalo do iskalnika, kjer boste lahko izbrali še ostale dogodke.
Kako lahko preverim svojo izbiro?
Med samim nakupnim procesom lahko ves čas vidite svojo izbiro, saj vas vseskozi spremlja del, kjer piše »Vsebina košarice«. Vsebino lahko tudi spremenite tako, da kliknete »Uredite nakupovalno košarico«.


V primeru, da brskate po strani in ste določene vstopnice že dodali v košarico, pa lahko le-te preverite tako, da kliknete na »Uporabniški račun« in si, ne glede na to ali ste prijavljeni ali ne, ogledate košarico s klikom na »Vaša košarica«.
Kako je z mladoletnimi osebami?
21. člen Zakon o varstvu javnega reda in miru (ZJRM-1) določa, da je med 24.00 in 5.00 osebam, mlajšim od 16 let, prepovedan vstop in zadrževanje brez spremstva staršev, rejnikov ali skrbnikov v gostinskih obratih in na prireditvah, kjer se točijo alkoholne pijače. Omejitev iz prejšnjega odstavka ne velja za gostinske obrate in prireditve, kjer se točijo izključno brezalkoholne pijače.

Drugih omejitev, ki bi se nanašale na prepoved zadrževanja mladoletnikov na prostem oz. na javnih krajih, naša zakonodaja ne pozna.


http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO3891
Zanimam se za nakup večjega števila vstopnic, kako jih lahko kupim?
V primeru nakupa večjega števila vstopnic nas kontaktirajte na info@eventim.si.
Pripišite vse potrebne podatke o dogodku in želeni količini.
Nazaj na vrh

Uporabniški račun

Kaj je uporabniški račun?
Uporabniški račun je račun kreiran z naslovom elektronske pošte in geslom. Na elektronski naslov, ki ga uporabite za vpis, prejmete tudi potrdilo o prijavi in uspešno opravljenih nakupih.

Za podrobnejše informacije o uporabniškem računu kliknite tukaj tukaj.
Kako si ustvarim uporabniški račun?
Uporabniški račun si kreirate tako, da kliknete na ikono uporabniškega računa, ki ga najdete v desnem zgornjem robu na naši spletni strani. Ob kliku na ta gumb se uporabniku spusti obrazec za vpis v uporabniški račun ali kreiranje novega. Novi uporabniki imajo v tem načinu možnost, da ustvarijo nov uporabniški račun. V uporabniški račun se je mogoče vpisati tudi med postopkom nakupa.
Za podrobnejše informacije o uporabniškem računu kliknite tukaj tukaj.
Kje lahko vidim moje nedavne nakupe?
Za ogled nedavnih nakupov morate biti prijavljeni v vaš uporabniški račun. Nato kliknete na ikono uporabniškega računa desno zgaraj na strani in izberete »Vaši nedavni nakupi«. Ogledali si boste lahko vaše nedavne nakupe in podrobnosti o njih.
Kje lahko spremenim svoje podatke?
Za spremembo svojih podatkov morate biti prijavljeni v vaš uporabniški račun. Nato kliknete na ikono uporabniškega računa desno zgoraj na strani. Spremenite si lahko geslo - »Spremenite geslo«, e-mail - »Spremenite e-mail«, lahko pa dodate tudi nov dostavni naslov – »Vaši naslovi«, vnesete lahko do 5 dostavnih naslovov.
Pozabil/a sem geslo za prijavo. Kaj naj naredim?
V primeru, da se ne spomnite gesla kliknete na ikono uporabniškega računa, ki ga najdete v desnem zgornjem kotu na spletni strani in nato izberete »Prijava«, kot da bi se želeli vpisati.

Nato se vam odpre obrazec, spodaj pa se prikaže napis »Ste pozabili geslo?«.

Nato v prazno polje vnesete vaš e-mail naslov, ki ste ga uporabili za kreiranje uporabniškega računa in vsa nadaljnja navodila boste prejeli na mail.
Želim si imeti event.card. Kje lahko to storim?
Kartico zvestobe, event.card, si lahko naročite v svojem uporabniškem računu, v katerega morate biti prijavljeni. Kliknite na ikono uporabniškega računa desno zgoraj, da se vam odpre več možnosti in kliknete »Event.card«. Izpolnite podatke in kliknete »Postanite event.card stranka!«. Po pošti boste prejeli event.card kartico na kateri bo zapisana vaša številka. Številko kartice vnesete v uporabniški račun pod »Event.card«, s tem boste povezali kartico in uporabniški račun.
Kje in kako se lahko naročim na novičke?
Ko ste prijavljeni v uporabniški račun, imate pregled nad novičkami na katere ste naročeni in na kaj se lahko še naročate. V »Uporabniški račun« izberite »Naročanje na novičke in obvestila«.

Odpre se vam pregled novičk, na katere ste naročeni. Ob kliku »Prijavi se na novičke«, pa se lahko prijavite še na ostale novičke.


Kaj če nimam kreiranega uporabniškega računa?
Če nimate kreiranega uporabniškega računa, lahko vstopnice na naši spletni strani kupujete tudi kot gost. Postopek nakupa se pri tem ne spremeni. Po opravljenem nakupu, prejmete potrditveni mail.
Več o nakupu brez uporabniškega računa si lahko preberete tukaj.
Nazaj na vrh

Dostava

Katere možnosti za dostavo imam?
Izbirate lahko med različnimi načini dostave. Način dostave je odvisen od datuma naročila in kraja prireditve. Glede na te kriterije lahko izbirate med naslednjimi možnostmi:
• Dostava po pošti
• Osebni prevzem/lastna prodajna mest ali BS Petrol ali Big Bang
• print@home
• e-vstopnica
Informacije in podrobnosti o posamezni dostavi prejmete tukaj.
Kaj je print@home?
Print@home vstopnica je vstopnica, ki si jo natisnete sami in z njo vstopite na dogodek. Več o postopku nakupa print@home vstopnice in ostale informacije najdete tukaj.
Print@home vstopnice (»natisni si doma« vstopnice) so shranjena v PDF-datoteki, za kar je treba imeti na računalniku nameščen najmanj Adobe Reader 7.0.

Pri naročanju bodite pozorni, da vpišete pravilni elektronski naslov, saj v nasprotnem ne boste prejeli vstopnic. Tej težavi se lahko izognete tako, da najprej kreirate uporabniški račun oziroma se prijavite v obstoječega, saj boste tako zagotovo vnesli pravilni elektronski naslov in bodo vstopnice shranjene tudi v uporabniškem računu.

VAROVANJE VSTOPNIC
Posamezna vstopnica je veljavna pri prvem vstopu na prireditev, kar pomeni, da je veljavna prva vstopnica, ki je sprejeta s svojo identifikacijo. Vse naslednje vstopnice z isto identifikacijo so neveljavne. Z uporabo avtorizirane vstopnice uporabnik sprejme splošne pogoje in pravila organizatorja prireditev. Vstopnice je prepovedano zlorabljati, kopirati ali spreminjati.
Print@home vstopnic nisem prejel na mail. Kaj sedaj?
Obstaja verjetnost, da ste ob nakupu vpisali napačen elektronski naslov, ali pa gre za morebitne tehnične težave. V takem primeru je najbolje, da se obrnete na info@eventim.si.
Pri naročanju bodite pozorni, da vpišete veljavni elektronski naslov, saj v nasprotnem primeru vstopnic ne boste prejeli. Tej težavi se lahko izognete tako, da najprej kreirate uporabniški račun oziroma se prijavite v obstoječega, saj boste tako sigurno vnesli pravilni mail in boste vstopnice imeli tudi v uporabniškem računu, ne le na mailu.
Kaj je e-vstopnica?
E-vstopnica je vstopnica v elektronski obliki, ki jo lahko prevzamete v vašem uporabniškem računu ali v potrditvenem mailu. Vsaka e-vstopnica je označena z lastno QR kodo. Storitev, ki je na voljo ob nakupu vstopnic na eventim.si, je enostavna, okolju prijazna in brezplačna.

Več informacij o e-vstopnicah najdete tukaj.
Kako lahko zamenjam način dostave med samim postopkom nakupa?
Pred oddajo naročila lahko v vsakem koraku v nakupnem procesu zamenjate dostavno metodo. To storite tako, da kliknete na »dostava« in enostavno izberete drugo možnost. Nato nadaljujete postopek.

Na mail nisem prejel/a nobenega potrdila o nakupu vstopnic. Kaj sedaj?
Obstaja verjetnost, da ste ob nakupu vpisali napačen elektronski naslov. V takem primeru je najbolje, da se obrnete na info@eventim.si.
V vsakem primeru vam priporočamo, da preverite vsiljeno pošto (‘spam’).

Tej težavi se lahko izognete tako, da najprej kreirate uporabniški račun oziroma se prijavite v obstoječega, saj boste tako sigurno vnesli pravilni mail in boste informacije o vstopnicah imeli tudi v uporabniškem računu, ne le na mailu.
Nazaj na vrh

Plačila

Na kakšen način lahko opravim plačilo?
Plačilne metode se razlikujejo glede na izbrano dostavno metodo, želje organizatorja in datuma dogodka.

Možne plačilne metode na eventim.si so:
• Plačilne kartice (Diners Card, Mastercard, Visa)
• VALÚ
• Paypal
• Airchas
• Apple Pay
• Z gotovino na prodajnih mestih

Podrobnejše informacije in zahteve plačilnih metod prejmete tukaj.
Kakšen je rok plačila?
V primeru izbere plačila »Predplačilo« ali »Z gotovino na prodajnih mestih« morate vstopnice poravnati v roku 3 delovnih dni od naročila. Ta čas so vstopnice rezervirane.
S katerimi karticami lahko opravim nakup?
Nakup lahko opravite z Diners Card, Mastercard in Viso. Pomembno je, da ima kartica CVC/CVV kodo, ki omogoča varno plačevanje.

OPOZORILO: Pri plačevanju s kreditnimi/plačilnimi karticami plačevanje poteka na bančni spletni strani. Vse pogoje plačevanja in varnostni protokol določa in izvaja banka.
Kaj je to CVC/CVV koda? Kje jo najdem?
CVV (CARD VERIFICATION VALUE CODE) je tri ali štirimestna številka na kartici, ki zmanjšuje možnost zlorab pri poslovanju preko interneta in jo najdete na zadnji strani kartice. Številka zagotavlja, da je v trenutku transakcije kartica "pri roki". Številka CVV zato ni del številke kartice. Različne kartice imajo različne nazive za to številko (Visa: CVV2, Mastercard: CVC2), vendar je funkcija pri vseh enaka.

3D Secure koda ni enaka CVC kodi. 3D Secure je posebna varnostna koda, ki se uporablja pri spletnem nakupovanju za potrditev vašega spletnega nakupa. Prejmete jo s strani ponudnika vaših bančnih storitev.
Kako lahko zamenjam način plačila med samim postopkom nakupa?
Pred oddajo naročila lahko v vsakem koraku nakupovalnega procesa zamenjate način plačila. To storite tako, da kliknete na »način plačila« in enostavno izberete drugo možnost. Nato nadaljujete postopek.
Nazaj na vrh

Event.club

Kaj je event.club?
Event.club je Eventimov klub zvestobe. Z včlanitvijo v klub zvestih kupcev lahko obilico dogodkov obiščete po ekskluzivnih ugodnih cenah in zbirate tudi posebne bonuse za zvestobo za vsak nakup preko www.eventim.si.

Ugodnosti za člane Event.cluba:
• Bonus v višini 2% od nakupa vsake vstopnice na www.eventim.si se vam konec koledarskega leta naloži na vaš uporabniški račun
• Posebne ponudbe, popusti za določene dogodke
• Posebne nagrade in ostale ugodnosti
• Event.club novičke

Podrobnejše informacije o Event.clubu najdete tukaj.
Nazaj na vrh

Splošni pogoji poslovanja

Kakšni so splošni pogoji poslovanja? Kje si jih lahko preberem?
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošne pogoje najdete tukaj.
Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na naslovu prodajalca v tiskani obliki in z označenim datumom spremembe. Prodajalec si pridržuje pravico, da splošne pogoje poslovanja spremeni, v medsebojnem razmerju pa veljajo tisti splošni pogoji poslovanja, ki so veljali v trenutku nakupa. Za reševanje morebitnih sporov je pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.
Nazaj na vrh

Darilni bon

Kje lahko kupim darilne bone?
Privoščite svojim najdražjim popolno darilo, ki ga lahko unovčijo po lastnih željah.

Eventimove darilne bone lahko kupite na naši spletni strani in na naših prodajnih mestih.

Več o darilnih bonih najdete tukaj.
Nazaj na vrh

Težave po opravljenem nakupu

Izgubljene/ukradene vstopnice - Kaj naj storim?
Vstopnice so vrednostni papir, dokument, ki v osnovi nima nadomestila. Vstopnic ni mogoče kar tako enostavno nadomestiti, če jih izgubite ali so vam bile ukradene. V primeru izgubljenih ali ukradenih vstopnic kupec ni upravičen do povračila stroškov, zamenjave ali nadomestnih vstopnic, se pa potrudimo po svojih najboljši močeh pomagati. Izgubo, krajo ali uničenje vstopnice je treba čim prej sporočiti prodajalcu. Lahko nas kontaktirate na info@eventim.si in preverili bomo ali lahko kljub navedenemu karkoli uredimo. V omenjenih primerih lahko podate zahtevek za izdajo nadomestnih vstopnic. Ta storitev je plačljiva in znaša 5 € po vstopnici.

Podatke o vstopnici in nakupu sporočite na info@eventim.si
Med opravljanjem nakupa sem naredil napako – izbral sem napačen dogodek/napačno število vstopnic/ napačna dostavna ali plačilna metoda.
Pred klikom na Plačilo je kupec dolžan skrbno preveriti vse podatke o nakupu (datum in znesek nakupa, naziv predstave, število sedežev itd.). V zadnjem okencu pred plačilom je še vedno mogoče spremeniti katerokoli od postavk nakupa – prireditev, datum, uro, sedežni red, število sedežev itd. Po nakupu vstopnic, ki je pri spletnem nakupu izvedena neposredno po kliku na plačilo, spremembe ali odstop od nakupa niso več mogoči.
Takoj, ko zaključite s spletnim nakupom, sistem avtomatično procesira naročilo, zato so vstopnice zavedene kot pravilno naročene in v večini primerov spremembe niso mogoče.
Če pride to takšnega primera, nas prosim kontaktirajte na info@eventim.si
Med opravljanjem nakupa se je pojavila napaka.
Nakup poskusite opraviti ponovno. Če napaka ponovno pojavi, vas prosimo, da nas kontaktirate na info@eventim.si
Ali lahko še vedno prekličem naročilo?
Ko zaključite s spletnim nakupom, sistem avtomatično procesira naročilo, zato so vstopnice zavedene kot pravilno naročene in spremembe niso več mogoče.
Na žalost preklic vašega naročila ni mogoč. Organizatorji, s katerimi sodelujemo, namreč ne dovolijo zamenjav/stornacij vstopnic ali menjave vstopnic po kategorijah.
Zasledil/a sem dodatne stroške. Zakaj je do tega prišlo?
Eventim SI je odgovoren za rezervacijo, nakup in dostavo izbranih vstopnic. Zaračunamo vam provizijo ter stroške dostave. Na spletni strani je običajno podana cene brez dodatnih stroškov dostave/provizije.
Končna cena, ki jo morate plačati za vstopnice je sestavljena iz:
• cene vstopnic
• stroškov nakupa (vključno z vsemi stroški rezervacije in nakupa vstopnic)
• izbranega načina dostave
Naročenih vstopnic še nisem prejel. Kaj sedaj?
Ponujamo vam možnost sledenja vašemu naročilu. Vse kar morate storiti je, da si ustvarite uporabniški račun pred ali ob nakupu vstopnic.
V uporabniškem računu pod »Vaši nedavni nakupu« se vam odpre seznam vseh nakupov, ki ste jih do sedaj opravili preko strani www.eventim.si, zraven pa lahko vidite njihov status.
• Nakup, opravljen preko spletne strani ima status PLAČANO / REZERVIRANO;
• Naročila s statusom TISKANO/POSLANO so že na poti k vam

Prosimo preverite, da so podatki za dostavo pošiljke pravilni. Vstopnice vam pošljemo takoj, ko prejmemo vaše plačilo, običajno je to naslednji delovni dan.
Eventim.si, d.o.o. je družba za proizvodnjo in prodajo elektronskih vstopnic in ni odgovorna za dostavo.
Razlogi, da vstopnic še niste prejeli, so lahko v neporavnanih obveznosti, premalo/preveč nakazanemu znesku pri plačilu vstopnic, izbiri dostavne metode (priporočena pošta, osebni dvig na blagajni ...).
V primeru dodatnih vprašanj se obrnite na naš mail info@eventim.si
Nisem prejel pravilnih vstopnic /pravilnega števila vstopnic
Dolžnost kupca je preveriti veljavnost datuma, časa in prizorišča prireditve, za katero je vstopnico kupil. Ob prejemu vstopnice je kupec dolžan vstopnico takoj preveriti in morebitne napake na izpisu vstopnice (kot na primer napačen izpis dogodka, datuma, časa in prizorišča prireditve in napačna navedba izbranega sedeža) nemudoma oziroma v osmih dneh pred prireditvijo to sporočiti prodajalcu.
Če opazite, da ste prejeli napačne vstopnice (napačno kategorijo, sedeže, vstopnice za napačen dogodek, vstopnice z napačnim datumom ...) vas prosimo, da nas takoj kontaktirajte na info@eventim.si . Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.
Po tem, ko nam boste vrnili napačne vstopnice, boste prejeli pravilne vstopnice brez stroškov dostave.
Nazaj na vrh

Strošek izdaje vstopnic

Kaj vključuje strošek izdaje vstopnic?
Strošek izdaje vstopnic, ki znaša 1,00 EUR na vstopnico, predstavlja nadomestilo, s katerim pokrivamo dodatne administrativne in materialne stroške, ki so povezane s poslovanjem.
Zakaj ste se odločili za uvedbo stroška?
Uvedba stroška je bila nujna, saj želimo kupcem zagotavljati pestro ponudbo koncertov in drugih dogodkov, jim nuditi visoko raven storitve in omogočiti varen, hiter ter enostaven nakup vstopnic preko spleta in na vseh naših več kot 1500 prodajnih mestih.
Ključni razlogi za uvedbo stroška obdelave nakupa so uvedba davčnih blagajn, stroški bančnih transakcij ter stroški, vezani na preverjanje mobilnih in doma natisnjenih vstopnic na samem dogodku.
Strošek uvajamo transparentno, saj želimo še naprej korektno sodelovati z našimi poslovnimi partnerji, predvsem pa biti še naprej dober ponudnik zvestim kupcem.
Ali se tudi v tujini poslužujejo podobne prakse – plačila stroška izdaje vstopnic?
V tujini je zaračunavanje dodatnih stroškov že uveljavljena praksa. Strošek izdaje vstopnic se od države do države razlikuje, saj je njena višina odvisna od večih dejavnikov. Vsako podjetje se mora prilagoditi zahtevnostim trga, kot so kupna moč potrošnikov, zakonske obveznosti ipd. Ta strošek nam bo tudi omogočal, da bodo slovenski kupci še naprej imeli možnost nakupa vstopnic za različne dogodke v tujini, ker smo edini ponudnik mednarodnega sistema izdajanja vstopnic. S to storitvijo se naši kupci izognejo plačilu poštnine, strošku bančne transakcije za mednarodno plačilo in dodatnim stroškom nakupa vstopnic prek spleta, ki so v tujini praviloma višji.
Zakaj je višina stroška enaka za vstopnice natisnjene doma in vstopnice kupljene na vašem prodajnem mestu?
Vsaka storitev, vsaka distribucija vstopnice generira določen strošek. Glede na rast prodaje vstopnic preko spleta je potrebno zagotoviti večje število delavcev, ki preverjajo vstopnice na vhodu vsakega dogodka, in ki se v primeru raznih težav in v izogib nevšečnostim trudijo rešiti težave na samem kraju dogodka. Stroške pa imajo tudi naši poslovni partnerji, prodajna mesta, na katerih so dostopne naše vstopnice. V vsakem primeru bomo naredili vse, da bomo našim kupcem nudili najvišjo raven storitev.
Kje lahko uporabniki vaših storitev lahko kupijo vstopnice brez plačevanja stroška?
Strošek obdelave nakupa se plača na vseh Eventimovih distribucijskih kanalih vstopnic.
Ali lahko slovenski kupci kupijo vstopnico na eni izmed ostalih podjetij Eventima?
Za dogodek, ki ga damo v prodajo preko Eventim sistema v Sloveniji, je možen nakup tudi v drugih državah, kjer deluje Eventim. Tako preko spleta, kot tudi na prodajnih mestih. Vsekakor lahko kupci kupijo karte tudi v tujini, kjer pa jim obračunajo stroške dostave vstopnice in morebitne druge stroške, ki veljajo v dotični državi.
Ali dejansko ni uvedba stroška ustvarjanje dobička na račun uporabnika?
Uvedba stroška je bil neizogiben ukrep, saj želimo ohraniti bogato ponudbo in visoko kakovost storitev, ki vključuje širok spekter dogodkov in možnost nakupa vstopnice preko spleta ali v široki mreži prodajnih mest. Prav tako se soočamo z varnostnimi izzivi na področju spletnih denarnih transakcij, ki zahtevajo dodatna vlaganja, da bi vam, našim kupcem, omogočili najvišjo stopnjo varovanja in tajnosti vaših osebnih podatkov.
Zakaj niste za strošek izdaje vstopnic zagotovili potrebna sredstva s povečanjem provizije organizatorjem dogodkov, ampak ste strošek zaračunali samo kupcem?
Organizatorji dogodkov so prav tako podvrženi različnim zahtevam trga, saj morajo delovati v skladu s številnimi zakonskimi predpisi, kar vključuje plačilo številnih stroškov, carini in dajatev. Vsekakor vedno poskušamo uskladiti zahteve organizatorjev in potrebe kupcev.
Nazaj na vrh

Informacije o dogodkih (spremembe, odpovedi)

Kje najdem informacije o prizorišču in času dogodka?
Vse informacije o času, cenah in prizorišču dogodka najdete na naši spletni strani www.eventim.si
Če izbranega dogodka ne najdete, ga prosimo poskusite najti kasneje. Lahko se namreč zgodi, da izbrani dogodek še ni v prodaji.
V primeru večjih dogodkov pa navadno pošljemo še dodatna obvestila pred dogodkom kupcem vstopnic. To obvestilo (Ticket Alarm) boste prejeli na elektronski naslov, če ste ob nakupu na naši spletni strani podali e-mail in se strinjali z obveščanjem.
Bom prejel/a še kakšno obvestilo o dogodku?
Informacije o lokaciji, uri dogodka ter datumu vedno najdete na naši spletni strani, prav tako pa so napisani na vstopnici. Tudi ostale informacije, ki so pomembne za dogodek bodo v večini primerov napisane na naši spletni strani. V primeru večjih dogodkov pa navadno pošljemo še dodatna obvestila pred dogodkom. To obvestilo (Ticket Alarm) boste prejeli na elektronski naslov, če ste ob nakupu na naši spletni strani podali e-mail in se strinjali z obveščanjem
Kupil sem vstopnice za dogodek, ki je bil odpovedan. Kaj naj storim?
Eventim SI, d.o.o. je le posrednik pri prodaji vstopnic in ni odgovoren za povračilo denarja za kupljene vstopnice, se bo pa po svojih najboljših močeh potrudil, da bo to storil organizator.

Če se organizator dogodka odloči, da bo dogodek prestavil na drug datum ali spremenil prizorišče, bodo vstopnice, ne glede na razloge za prestavitev ali spremembo lokacije, veljale za nov datum ali lokacijo dogodka. Organizator dogodka se odloči, če je vstopnice mogoče vrniti in povrniti kupnino ali jih zamenjati. Ime podjetja odgovornega organizatorja lahko zahtevate po e-mailu na info@eventim.si.

V primeru odpovedi prireditve lahko vstopnice vrnete najkasneje v roku enega meseca od dneva odpovedi dogodka, razen v primeru, ko organizator dogodka določi drugače. Svetujemo torej takojšnje vračilo, saj lahko organizator dogodka kadarkoli spremeni datum vračil.
Na prodajno mesto lahko vstopnice vrnete naslednji ponedeljek po datumu preklica prireditve. Lastniki vstopnic kupljenih preko spleta, pošljite številko vašega nakupa na info@eventim.si in prejeli boste nadaljnja navodila.
Minimalne ali upravičene spremembe v zasedbi ali izvedbi programa so pridržana pravica. V primeru odpovedi, spremembe datuma prireditve ali spremembe v zasedbi ali programu, dodatni stroški, ki jih utegnete imeti (npr. stroški potovanja, hotel, stroški prodajnega mesta, stroški dostave, stroški naročila), ne bodo povrnjeni.
Kupil sem vstopnice za dogodek, ki je bil prestavljen na drug termin/lokacijo. Kaj naj storim?
Eventim SI d.o.o. je posrednik pri prodaji vstopnic in ni odgovoren za povračilo denarja za kupljene vstopnice, se bo pa po svojih najboljših močeh potrudil, da bo to storil organizator.

Če se organizator dogodka odloči, da bo dogodek prestavil na drug datum ali spremenil prizorišče, bodo vstopnice, ne glede na razloge za prestavitev ali spremembo lokacije, veljale za nov datum ali lokacijo dogodka. Organizator dogodka se odloči, če je vstopnice mogoče vrniti in povrniti kupnino ali jih zamenjati. Ime podjetja odgovornega organizatorja lahko zahtevate po e-mailu na info@eventim.si.

V primeru, da je prireditev prestavljena na drug termin/lokacijo in vam ta ne ustreza, lahko vstopnice takoj vrnete v skladu z navodili organizatorja. Na prodajno mesto lahko vstopnice vrnete takoj po objavljeni spremembi. Lastniki vstopnic kupljenih preko spleta, pošljite številko vašega nakupa na info@eventim.si in prejeli boste nadaljnja navodila.

Minimalne ali upravičene spremembe v zasedbi ali izvedbi programa so pridržana pravica. V primeru odpovedi, spremembe datuma prireditve ali spremembe v zasedbi ali programu, dodatni stroški, ki jih utegnete imeti (npr. stroški potovanja, hotel, stroški prodajnega mesta, stroški dostave, stroški naročila), ne bodo povrnjeni.
Dogodek je bil odpovedan ali prestavljen na drugo lokacijo/termin. Zakaj o tem nisem bil obveščen?
Eventim SI, d.o.o. ni dolžen obvestiti svojih strank o morebitnih spremembah posameznih dogodkov, vendar se po svojih najboljših močeh trudi, da to stori.
Možni razlogi, da vas o odpovedi/prestavitvi na drugo lokacijo/termin nismo obvestili, so:
• Nimamo vaših kontaktnih podatkov oz. so vaši kontaktni podatki nepravilni/nepopolni.
• Organizator nas o spremembah ni pravočasno obvestil.

Svetujemo vam, da pred odhodom na izbran dogodek, naši spletni strani www.eventim.si vedno preverite ali je prišlo do kakršnih koli sprememb v zvezi z izbranim dogodkom. Aktualne odpovedi, spremembe in novosti najdete tukaj.

Minimalne ali upravičene spremembe v zasedbi ali izvedbi programa so pridržana pravica. V primeru odpovedi, spremembe datuma prireditve ali spremembe v zasedbi ali programu, dodatni stroški, ki jih utegnete imeti (npr. stroški potovanja, hotel, stroški prodajnega mesta, stroški dostave, strošek naročila), ne bodo povrnjeni.
Kako lahko preverim, ali sem dobil povrnjen denar?
Kupnina je povrnjena na enak način, kot ste opravili nakup. Kupnino vrnemo nazaj na kreditne kartice, na PayPal račun ali na transakcijski račun. Najprej preverite pri svoji banki, če imate še dodatne pomisleke in vprašanja, se obrnite na našo info službo na info@eventim.si.
Želim podati komentar o dogodku, ki sem se ga udeležil. Kje lahko to storim?
Komentar lahko pošljete po elektronski pošti na naslov info@eventim.si . Svoje mnenje o dogodku pa lahko izrazite tudi na naši spletni strani, kjer imate možnost podati svojo oceno in komentar. Izberete želen dogodek in pod razdelkom prodaje vstopnic kliknete na ‘Oddajte svojo oceno’.


Eventim SI je posrednik pri prodaji vstopnic in ni odgovoren za kvaliteto dogodka. Celotna organizacija dogodka, sedežni red in določitev cen je odgovornost posameznega organizatorja in ne Eventima SI. Komentar lahko pošljete tudi direktno organizatorju dogodka, ki je naveden na vsaki vstopnici.
Nazaj na vrh

Novičke in obvestila

Kje se lahko prijavim na novičke?
Na novičke se enostavno prijavite tako, da na prvi strani poiščete prostor za naročanje na novičke in vnesete svoj mail. S tem se boste prijavili na splošne novičke, ki jih boste prejemali enkrat tedensko.

Če pa želite prejemati še dodatne novičke, kliknete na puščico, ki vas vodi do nove strani, kjer obkljukate želene teme novičk, ki jih želite prejemati. Ko izberete želeno, kliknete ‘Potrdi’.

V »Uporabniški račun« pod »Naročanje na novičke in obvestila« pa si lahko ogledate na katere novičke ste že prijavljeni in tudi tam urejate novičke, na katere se želite prijaviti ali odjaviti.
Ali me lahko obvestite, ko gre določen dogodek v prodajo?
Če želite biti obveščeni, ko gre določen dogodek v prodajo, se prijavite na Ticket alarm. Ticket Alarm je obvestilo, ki ga prejmete o prihajajočem dogodku. Lahko se prijavite na Ticket Alarm določenega izvajalca in ko bo dogodek tega izvajalca pri nas potrjen, boste za dogodek izvedeli med prvimi. V prazno polje ‘Vnesite svoj email’ vpišete svoj elektronski naslov in potrdite prijavo.

Kaj je Ticket Alarm? Kako se prijavim?
Ticket Alarm je obvestilo, ki ga prejmete o prihajajočem dogodku. Lahko se prijavite na Ticket Alarm določenega izvajalca in ko bo dogodek tega izvajalca pri nas potrjen, boste za dogodek izvedeli med prvimi. V prazno polje ‘Vnesite svoj email’ vpišete svoj elektronski naslov in potrdite prijavo.

Kako pogosto bom prejemal novičke?
Splošne novičke boste prejemali enkrat tedensko, po navadi ob sredah. Če se prijavite še na dodatne novičke in Ticket Alarme pa boste občasno prejeli še dodateno elektronsko sporočilo. Ticket Alarm boste prejeli ob napovedi izbranega dogodka. Dodatne novičke pa pošiljamo občasno.
Kje se lahko odjavim od novičk?
Od novičk se lahko odjavite na več načinov. Ko na mail prejmete naše novičke, imate pod besedilom gumb, ki vas vodi do odjave. Lahko nam pošljete mail na zasebno@eventim.si, kjer opišete iz katerih baz vas izbrišemo. Ena izmed možnosti pa je urejanje novičk in obvestil v vašem »Uporabniškem računu«. V uporabniškem računu v razdelku »Naročanje na novičke in obvestila« imate pregled nad novičkami, Ticket alarmi na katere ste prijavljeni. Tukaj se lahko prijavite še na dodatne novičke, lahko pa se tudi odjavite.
Nazaj na vrh

Mobilna aplikacija

Kako si prenesem mobilno aplikacijo na telefon?
Za prenos aplikacije na namizje, najprej kliknite na ikono uporabniškega računa, nato pa izberite možnost »Dodaj na namizje«.

Kako si odstranim aplikacijo na telefonu?
Aplikacijo si odstranite enostavno tako, da jo izbrišete.
Zakaj ne najdem mobilne aplikacije na Trgovina Play ali App Store?
Ker gre za progresivno apletno aplikacijo. Le-teh se navadno ne najde v Trgovina Play ali App Store, temveč se jih naloži neposredno preko spletne strani.
Kakšne vrste aplikacija je to?
Izraz za tovrstne aplikacije je »progresivna spletna aplikacija«, pogosto se uporablja tudi kratica PWA. Gre za spletne strani, ki delujejo kot aplikacije in tako tudi omogočajo funkcionalnosti aplikacij. Uporablja se za zagotavljanje hitrejšega in boljšega nalaganja (predvsem) na mobilnih napravah.
Zakaj se mi splača prenesti mobilno aplikacijo na mobilni telefon?
Ko imate na telefonu nameščeno mobilno aplikacijo in ste prijavljeni v uporabniški račun, vam to prinese naslednje prednosti:
o Z mobilno aplikacijo do e-vstopnic lahko dostopate kjerkoli in kadarkoli, tudi če nimate dostopa do interneta ali WiFi-ja.
o Enostavno in povsem varno nakupujete e-vstopnice.
o Imate odličen pregled naše ponudbe in spremljate prihajajoče dogodke.
o Lahko se naročite na potisna obvestila (push notifications) za izbranega izvajalca. Tako se vam ne more zgoditi, da bi kak za vas zelo pomemben dogodek, šel mimo vas.
o V mobilno aplikacijo si lahko shranite in iz nje delite tudi vse e-vstopnice, ki ste jih kupili za družinske člane in prijatelje.
Nazaj na vrh

Potisna obvestila (push notification)

Kaj so to potisna obvestila?
Originalni naziv je »push notification«. Gre za storitev, ki jo uporabljamo z namenom obveščanja obiskovalcev spletne strani oziroma aplikacije. Potisna obvestila boste prejeli za naslednje namene:
o Obvestilo o spremembi ali odpovedi dogodka
o Obvestilo o prihajajočem dogodku (ko se prijavite na izvajalca)
o Navodila za dogodek
o Opomin za nakup dogodkov
o Ostala pomembna obvestila
Želim prejemati potisna obvestila (push notifications) na telefon. Kako se lahko prijavim?
Na dnu strani www.eventim.si najdete gumb »Prijavi se na obvestila« , ki je prikazano na spodnji sliki.


Kliknete na ta gumb in prikaže se vam okence. Za prejemanje obvestil kliknete gumb »Dovoli« in prijavljeni boste na potisna obvestila.



V kolikor se vam ta možnost ne prikaže, ste najverjetneje v preteklosti obvestila že dovolili ali pa ste jih blokirali.
Želim se prijaviti na potisna obvestila, a mi te možnosti ne pokaže. Kaj sedaj?
Najverjetneje ste v preteklosti obvestila že dovolili ali pa ste jih blokirali. To lahko pogledate v vašem brskalniku.

Več si poglejte tukaj.
Ne želim več prejemati potisnih obvestil (push notifications) od vas. Kako se odjavim?
Odvisno je, s katerim brskalnikom ste se na potisna obvestila prijavili. Z istim brskalnikom morate obvestila tudi blokirati. Na obvestila ste lahko prijavljeni z več brskalniki naenkrat.

1. Crome
Pojdite na našo spletno stran. V URL vrstici boste zraven URL naslova eventim.si našli ikono ključavnice. Nanjo kliknete in odpre se vam okence, kjer lahko spreminjate nastavitve. Če se želite odjaviti od obvestil, pri obvestilih namesto »Dovoli« izberete drugo možnost.


2. Microsoft Edge
Pojdite na našo spletno stran. V URL vrstici boste zraven URL naslova https://www.eventim.si našli ikono ključavnice. Nanjo kliknete in odpre se vam okence, kjer lahko spreminjate nastavitve. Če se želite odjaviti od obvestil, pri obvestilih nastavite gumb na »Izklopljeno«.


3. Safari
• Kliknite na Safari v meniju brskalnika, ki se nahaja na vrhu zaslona.
• Ko se prikaže spustni meni, izberite Nastavitve. Namesto klica na ta element menija lahko uporabite naslednjo bližnjico na tipkovnici: Command + Comma (,).
• Safari's Nastavitve zdaj bi bilo treba prikazati vmesnik, prekrivati okno brskalnika. Kliknite na Obvestila ikona, ki se nahaja v zgornji vrstici.
• Preference za obvestila bi morale biti zdaj vidne. Privzeto bodo spletne strani zahtevale vaše dovoljenje, ko prvič poskušajo poslati opozorilo v Center za obvestila OS X. Ta mesta in raven dovoljenja, ki ste jih dodelili, so shranjeni in navedeni na tem zaslonu. Spreminjanje vsake strani sta dva radijska gumba, označena Dovolite ali Zanikati. Izberite želeno možnost za vsako spletno mesto / domeno ali pustite, kot je.

4. Mozzila Firefox
Pojdite na našo spletno stran. V URL vrstici boste zraven URL naslova https://www.eventim.si/si/ našli ikono ključavnice. Nanjo kliknete in odpre se vam okence, kjer lahko spreminjate nastavitve. Če se želite odjaviti od obvestil, pri obvestilih namesto »Dovoli« izberete drugo možnost.

Nazaj na vrh

EVENTIM.Streaming

Kako je izveden prenos?
Način prenosa določi organizator dogodka, ki lahko izbere vsebino v živo v visoki ločljivosti, vnaprej posneto vsebino ali mešano vsebino. EVENTIM ponuja platformo, tako da je dogodek na zaseben in ekskluziven način dostopen javnosti, ki je pridobila ta dostop.
Če delim povezavo v skupno rabo, ali lahko tudi drugi dostopajo do izbrane vsebine?
Povezava je edinstvena in ekskluzivna za posamezno vstopnico. Če oseba poskuša dostopati do prenosa z isto povezavo, ki je že povezana, ima prva naprava, ki je dostopala do prenosa pogled na dogodek zaprt - sočasni dostop z isto povezavo ni mogoč.
Pomembno: v primeru prekomernega poskušanja dostopa z različnih lokacij (IP-jev), z uporabo iste povezave za dostop do prenosa, bo vstopnica in njena povezava do prenosa trajno blokirana.
Kje pridobim povezavo do prenosa? Se je potrebno registrirati?
Po nakupu lahko vstopnico prenesete v formatu PDF, povezava bo natisnjena na vstopnici, neposredno v osrednjem delu. Digitalno vstopnico boste prejeli tudi po e-pošti, do povezave do prenosa pa lahko dostopate tako, da kliknete ali kopirate in prilepite naslov v izbrani brskalnik. Druga registracija na platformi OnStage ni potrebna, registracija, ki že obstaja na EVENTIMu, je med platformami unikatna.
Ali lahko dogodek spremljam na svojem televizorju?
Če je vaš televizor "pametnega" tipa, lahko URL, ki je naveden na vstopnici, prilepite ali vtipkate neposredno v brskalnik televizorja; če dostopate s svojega mobilnega telefona in imate napravo, ki podpira »zrcaljenje« zaslona (npr. Chromecast za naprave Android in Apple TV za naprave iOS), lahko vsebino "zrcalite" in prenašate na izbrani napravi.
Nazaj na vrh

Ni rezultatov! Nazaj na celotno listo