SLOVENSKI TEDEN GLASBE  - Vstopnice

Trenutno ni aktivnih predstav za ta dogodek!

Podrobnosti dogodka

SREDA, 21. 3. 2012: GLASBA SKOZI OČI MEDIJEV


Prizorišče: Kino Šiška - Komuna


DELAVNICA GLASBENEGA NOVINARSTVA


Vodi: doc. dr. Marko Milosavljević, visokošolski učitelj


Analizirali bomo primere dobre prakse in najpogostejše napake, težave pri pogovorih z glasbeniki in pri dogovarjanju z založniki ali managerji, postavili razmejitev med kritiko in žalitvijo, dobro utemeljevanje v kritiki ter psihološke in vsebinske vidike intervjuja.


PREDAVANJE SI HAWKINS in TIM COOPER


- Si Hawkins, urednik enega vodilnih angleških glasbenih časopisov – The Clash


- Tim Cooper, priznan angleški samostojni glasbeni novinar, ki piše za priznane časopisne hiše


 


ODPRTA RAZPRAVA


Glasbeno novinarstvo je pomembno za razvoj in dihanje glasbene scene, a obstaja nevarnost, da izginja. Zakaj ustvarjalci ne trepetajo več pred besedo 'kritika'? Slovenija dobi na leto najmanj 20 spletnih portalov, ki so namenjeni glasbi. Je nastala vrzel med kvaliteto in kvantiteto pisanja?  Sogovorniki na okrogli mizi bodo priznani in uveljavljeni slovenski glasbeni novinarji in uredniki.


KINO ŠIŠKA – PREDSTAVITEV IZBRANIH SKUPIN AFTERPARTY Z RADIEM TERMINAL


 


ČETRTEK, 22. 3. 2012: POT DO FESTIVALSKEGA ODRA


Prizorišče: Kino Šiška - Komuna


PR DELAVNICA – KOMUNICIRANJE Z JAVNOSTMI. KORAK DO KONCERTA: PROMOCIJA IN BOOKING.


Delavnico vodita: Bojan Rojko in Sanjin Djukić Delavnica bo temeljila na primeru promocije plošče domače zasedbe in promocije koncerta.  Predstavili bomo tudi, kako si glasbenik pripravi kvalitetno in ustrezno novinarsko mapo in kaj vse mora le-ta zajemati. Delavnica bo sestavljena iz praktičnega dela in teoretičnega dela. Kot gost se bo pridružil tudi strokovnjak za odnose z javnostmi iz Hrvaške Sanjin Djukić (odnosi z javnostmi največjega festivala v regiji, festivala Exit), ki bo med drugim razložil, kako naj glasbeni izvajalci pristopijo k prijavi na največje festivale v Evropi. Po omenjenem dogodku se boste lahko tudi krajše pogovorili s predavateljema o vaših projektih.


 


ODPRTA RAZPRAVA


Nastopiti na festivalu, dihati z množico, ki je pod odrom in živeti pravi rokenrol, so sanje skoraj vsakega glasbenega ustvarjalca. Da bi sanje za nekatere postale resničnost, bodo spregovorili predstavniki festivalov Sziget, Exit, Terraneo, Waves Vienna in Rock Otočec.


KLUBSKA ČAJANKA:


ODPRTA RAZPRAVA – KONCERTI V SLOVENIJI IN DELOVANJE KLUBSKE SCENE.


Po nekaj minutni pavzi od prejšnje razprave, se začne “klubska čajanka”. Cilj je, da se vsak predstavnik kluba predstavi, obiskovalci dogodka pa imajo tako direkten stik s predstavniki klubov, ki organizirajo koncerte in glasbene dogodke v svojih prostorih.


21:00 ORTO BAR - PREDSTAVITEV IZBRANIH SKUPIN


AFTERPARTY Z DJ PROGRAMOM


 


PETEK, 23. 3. 2012: GLASBENIK – POSLOVNEŽ


Prizorišče: Kino Šiška - Komuna


Delavnica: KOLEKTIVNE ORGANIZACIJE IN USTANOVE ZA PODPORO GLASBENIKOM. PRAVNA IZHODIŠČA, INFORMACIJE IN TEMELJI (SIGIC, SAZAS , IPF, URAD ZA INTELEKTUALNO LASTNINO)


Delavnico vodijo: Barbara Švrljuga (SIGIC), Urša Chitrakar (pravnica), predstavniki: SAZAS, IPF in drugi.


Katere organizacije v Sloveniji zagotavljajo podporne storitve za glasbenike in kako naj glasbenik izkoristi priložnosti, ki mu jih le-te ponujajo? Katere so glasbenikove pravno določene pravice in kako jih uveljaviti?


Slovenski glasbenoinformacijski center – SIGIC je edina organizacija, ki sistematično skrbi za informiranje in promocijo slovenske glasbe v mednarodnem in domačem prostoru. SIGIC bo predstavil svoje dejavnosti s poudarkom na storitvah in pomoči, ki jo ponuja glasbenikom. Predstavljene bodo tudi osnove avtorskega prava za glasbenike in konkretni primeri aplikacij le-tega v pogodbah, ki jih bo razložila pravnica z obsežnimi izkušnjami pri delu z glasbeniki. Predstavile se bodo tudi organizacije, katerih osnovna naloga je skrb za pravice glasbenikov; govorili bodo tudi o pasteh in tipičnih primerih, na katere je potrebno biti posebno pozoren. Na kratko bodo predstavili svoje funkcije in odgovarjali na konkretna vprašanja: Združenje skladateljev in avtorjev za zaščito glasbene avtorske pravice Slovenije – SAZAS, Zavod za uveljavljanje pravic izvajalcev in proizvajalcev fonogramov Slovenije – IPF in Urad za intelektualno lastnino Slovenije – UIL.


PREDAVANJE – DANIEL MILLER- Daniel Miller (UK) – direktor založbe Mute Records




ODPRTA RAZPRAVA


Glasbenik mora za večji uspeh imeti tudi poslovno žilico - ali dobrega predstavnika, ki skrbi za poslovni del. Danes je zaradi prevladujoče komercialne usmeritve medijev umetnost potisnjena v kot. Glasbeniki so tako ujeti med komercialnim prilagajanjem in skrajnostjo popolne 'alternative'. Kje so rešitve?


22:00 FESTIVALSKI DEL


KONCERT V K4 – PREDSTAVITEV IZBRANIH SKUPIN


 


SOBOTA, 24. 3. 2012: VIZUALNA PODOBA GLASBE


Prizorišče: Kino Šiška - Komuna


VIDEO DELAVNICA: KAKO Z MALO DENARJA POSNETI DOBER VIDEOSPOT.


Delavnico vodi: Matic Majcen, urednik spletne revije o glasbenih videospotih Podoba – Glasba


Delavnica je namenjena vsem glasbenikom, potencialnim režiserjem, ki si želijo ustvarjati v svetu glasbenega videospota, študentom in širši javnosti.


Vsebina:


Nizkoproračunski videospoti so danes neizpodbitna nuja, s katero se soočajo glasbeniki in režiserji, ki želijo narediti dober glasbeni video. Pa nizek proračun res pomeni tudi povprečen izdelek, neprimerljiv z visokimi standardi, ki vladajo na razvitih trgih? Na predavanju bomo predstavili nekatere primere izvrstnih nizko- ali celo brezproračunskih videospotov zadnjih let in predstavili, kam lahko takšni videospoti v času spletne distribucije sploh sežejo. Spraševali se bomo, s kakšnimi pričakovanji naj se skupine lotevajo ustvarjanja svojih vizualnih izdelkov in kako tudi z nizkimi finančnimi sredstvi iz njih dobiti maksimalni rezultat. Tista prva in večna lekcija namreč še vedno velja: omejenost in majhnost slovenskega trga je slab izgovor na poti do dobrega videospota.


Delavnica bo tudi praktična, v sodelovanju s skupino Elvis Jackson bodo predstavniki na delavnici imeli možnost, da s fotoaparatom posnamejo videospot za njihovo skladbo 'Against the gravity'.


 


ODPRTA RAZPRAVA


Glasbo je od nekdaj spremljala vizualna podoba. Sprva slika na plošči, prenos slike na TV zaslon. Z glasbenimi videospoti se je zgodila revolucija. Glasbeniki so lahko pomembni 'trendsetterji', hkrati pa z vizualno podobo dopolnjujejo svoje glasbeno sporočilo. Odrski imidž, slika, video, izgled spletne strani … kako pomembno je vse to – v pogovoru, ki sledi.


21:00 FESTIVALSKI DELKONCERT V GALI HALI – PREDSTAVITEV IZBRANIH SKUPIN